المنتدى الأدبي

ابيات شعر قصيرة,شعر وشعراء,ابحارات ادبية وشعريةة,نقد ادبي,ابيات شعرية,نثر,شعر الحب,شعر فصيح,مقالات,خواطر, مدح,وروايات منتهيه,قصص ادبيه,المنتدى الادبي 2020.

نسخ رابط الموضوع
https://vb.kntosa.com/showthread.php?t=1116
38715 66
12-06-2018 09:24 PM
#13  

افتراضيرد: اغتصاب بالتراضى بقلم ( سيرين عادل ) كاملة

الفصل الخامس ..الجزء الاول

ظلت ديالا تصرخ بذعر وهستيرية لعله يفيق ..ولاكن ما كان صوتها الا كعود ثقاب قد اشعل الفتيل !!
نهض روهان بعد قليل عنها وهي فاقدة للوعي تماما !!..
خرج من الغرفة بعد ان ارتدي ملابسه.. وقف في الصالة الواسعه اصابعه تتخلل شعره بقوة وكأنه سوف ينتزعه من محله !
وفجاة صرخ بعنف وامسك بالتحف الزجاجية من علي الطاولة وقام بقذفها في الحائط وخبط الارفف الزجاجية المعلقة جانبه وهو يصرخ يريد اخراج النار المشتعلة داخله.. ثم ارتمي بثقله علي الكرسي الجلدي وهو يلهث ..
كان يشعر بالختناق لقد اذاها بحق كيف يكون متوحش هكذا وساديا.. هذا ليس من طبعه.. متي اصبح بهذاا العنف!!!
تلك الساقطة تجعل منه شخص اخر.. أغمض عينه بقوه..يشعر بالم شديد داخل صدره*
كيف تكون بهذا الضعف والهزل؟!.. هي كطفلة بالنسبة لى فحجمها لايتعدي كتفه.. متي خسرت كل هذا الوزن!..
استند بظهره علي ظهر كرسيه وهو ينفخ.. كاد يقتلها!..
يجب ان يتوقف ..يجب ان يبتعد عنها ..ان لم يتوقف سوف يقتلها..
هو يريد عقابها علي حياتها وعلي وجهها وعلي تمثيلها ورخصلها..
نفخ بضيق شديد وهو يمسح وجهه بكفيه بعنف.. بل هو يعاقب نفسه انه وقع أسرها! ..
يعاقب قلبه علي هذا النبض الغريب عندما يراها او يسمع صوتها!..
تنفس بخشونة وهو يواجه نفسه ..او بالأحري. قلبه يعصف به ويعنفه دون رحمة ..انا بحبها.. متأذيهاش !!..
يشعر بصراع مميت داخله ..لا يعلم الصوت الهاتف داخله بحبها ..صوته ام صوت قلبه !!
ومرت الساعات دون شعور ففد غفي محله من كثرة تعبه وارهاقه..
………………………………………………………………

تحركت ديالا بصعوبة حركة ضعيفة بعد مرور الساعات
فتحت عينها ببطئ تشعر بدوار شديد وبالم اشد !
حاولت الحركة والنهوض بعد فترة وانزلت قدميها ارضا بصعوبة وهي تري الكدمات متفرقة علي جميع انحاء جسدها
والم عظامها.. وكان قطار قام بدهسها!..
حاولت الوقوف لتذهب للمرحاض لتأخد قرص من دوائها حتي يهدأ قلبها ولا يزداد الامر سوء !..
تحاملت علي نفسها وعندما وقفت شعر بالارض تميد بها بقوة شديدة .. ولا تعرف كيف سقطت فجاة ..
تأوهت بخفوت وهي تلهث فقلبها يأن بشدة ونهضت بعد دقايق عن الارضية وسارت ببطئ شديد حتي دخلت المرحاض واخرجت علبة الدواء وأخذت قرص منها ووضعتها محلها وهيا مازالت تلهث بفم مفتوح قليلا ثم استندت علي سلة الملابس الكبيرة جانب الحوض ولاكن لم تستطع قدميها الصمود فسقطت ارضا علي ركبتيها!!..
وهي تشعر ان قلبها لن يتحمل وستلقي حتفها اليوم!!..وضعت كفها المرتعش علي صدرها تحاول تهدأ الالام !
استندت علي الارضية بعد وقت ولاكن لم تستطيع التحرك ولا فعل اي شئ تريد النوم فقط والراحة..
. زحفت حتي استندت بظهرها علي الحائط اسفل المغسلة الكبيرة الرخامية... ومدت قدميها امامها وظلت تلهث بضعف وبكاء دون صوت أو حركة فلا طاقة لها ..فقد تسيل دموعها خايفة! ..
وقررت النهوض بعد قليل عندما يبدأ الدواء بمفعوله ويهدأ قلبها..
*******************************
وفي الخارج انتفض روهان علي رنين هاتفه.. فوجده والده وعلم ان منيرة قد قصت له ما حدث..
القي الهاتف باهمال دون رد.. ونهض حتي يأخذ حمامه ويذهب للفيلا ليسوي الامور فلا لاحد سلطة عليا وهذه حياته!!
وعندما دخل الغرفة ووقعت عينه علي الفراش المشعث شعر بالضيق الشديد.. وعلم انها داخل المرحاض ..*
أقترب من خزانته ليأخذ ملابسه ويستخدم المرحاض الخارجي..
ولاكن لم يستمع لصوت مياه في الداخل أو أي أصوات!!..قطب بين جبينه يجاول السمع ولاكن لا يوجد غير الهدوء! ..
اذا ماذا تفعل في الداخل ؟!!!!

اقترب بهدوء من الباب فوجده مواربا!..
دفهعه ببطئ وهو يبحث عنها وفجاة وقعت عيناه عليها !!
وعندما رأها اراضا شعر بالفزع واقترب بسرعة منها جلس أمامها فوجدها مغمضة العين تتتنفس بثقل شديد !
ابتلع ريقة بصوبة والم ومد انامله ليلمس وجنتها !
ثم ناداها بهدوء ..ولاكن لم تجبه.. فربت علي وجنتها وهو يناديها علها تفيق ولاكن لم تشعر!..
جس النبض لها فوجده منتظم وهو يراها تتنفس بصعوبة بالغة يصل نفسها للنهيج الخافت !..
اقترب اكثر وسحبها بهدوء ليحملها.. فشعرت به شهقت فجاة خوفا وهي تنظر بذعر تحاول تجميع الرؤية ..
استمر هو بسحبها ببطئ نهض بها واوقفها..
فوجد قدميها لاتستجيب وكأنها هلام!.. ضمها بذراعه لصدره حتي لا تسقط وانخفض حتي وضع يده اسفل ركبتيها وحملها ..
كانت لا تشعر بشئ ولاكن استطاعت انفها استنشاق عطره !
في يكفي انه ليس بسمير !!..حينها استندت برأسها علي صدره بارهاق وأغمضت عينها مرة اخري!!..
وضعها روهان بالفراش ببطئ وسحب الغطاء عليها ليخفي ملابسها الممزقة وجسدها المتورم..
او حتي يخفي اثار فعلته الشنيعة ..كانت دقات قلبه تخفق بسرعة ..مسح علي شعرها
وخرج ليأتي بالماء والثلج!!.. وجلس جوارها!!..
**********************************
جلس روهان ورفعها قليلا اليه .. كانت بين الوعي والاوعي.. تنظر له دون حياه تاره وتاره اخري تغيب !
جعلها ترتشف القليل من الماء ..فتبدو عطشة من جفاف شفتيها !!..
اغمضت ديالا عينها مرة اخري بارهاق..أسندها مرة اخري علي الوسائد وأخد الثلج وبدأ بوضعه علي كدمات وجهها وجسدها.. اغمض عينه بأسي كيف فعل بها هذا.. يالهي!!
نظر بألم لشفتيها الزرقاء وهي مشقوقة من الجانب والمنتصف.. لعن نفسه لقد أذاها بشدة !
بالطبع لا تكفي قوتها لتحمله فهي ضعيفة بشدة.. لم يتخيل يوما أن يستخدم قوته أمام امرأة!! ...
نفخ بضيق وهو يشعر باحتقار لذاته..
نهض بعد قليل وأتي بفستان ازرق رقيق من خزانتها الصغيرة .. فهو كان قد ابتاع لها عدة فساتين صغيره تليق بملاكه كما قال لصاحبة محل الملابس وايضا وملابسه لمزاجه.. دون الاختيار فقط جعل فتاه المحل تختار!..
قام بتغير ملابسها وظل يضع الثلج علي وجهها وجسدها حينها فكر لما لم يسألها علي اثر هذا الحرق بفخذها!..
بعد فترة تحركت وهي تتأوه.. ودون شعورمنه اقترب منها واستلقي جانبها حتي سحبها لحضنه واراح رأسها علي صدره بعد ان رفعها قليلا ودس يده اسفلها ليحاوطها!!..
كانت تلك المرة الاولي التي ينام قريب منها بهدوء دون ثورة او هستيريا..
كانت ديالا كل فترة تنتفض وهي نائمة وكأنها تصارعه في حلمها!..*
وكان هو يهدهدها كطفل صغير.. فهو يشعر بالشفقة تجاهها بعد ما فعله بها!
*****************************************



اظهار التوقيع
توقيع
ام رونزا
يُقَالْ أنْ مِنْ تَعود عَلىَ الصَمتْ ،
باستطَاعتَهُ وَقتٍ { العِتَابْ} أنْ يُدمَر قَلبكَ بكلمَه .. !



12-06-2018 09:24 PM
#14  

افتراضيرد: اغتصاب بالتراضى بقلم ( سيرين عادل ) كاملة

الفصل الخامس الجزء التاني


مرت عدة ساعات أخري وقد خطت أشعة الشمس زجاج النافذة فوصلت لها..
تحركت وهي تشعر بالوهن وفتحت عينها عدة مرات تتأكد من انها مازالت علي قيد الحياه!!!..
بعد أن اختبرت نوبة غضبه!.. تقلبت في الفراش ببطئ.. لم يكن بالغرفة كالعادة..
حمد ربها انه غير موجود معها .. فهي أصبحت تهابه وتخاف منه بشدة!..
وعندما حاولت النهوض لاحظت الفستان الذي ترتديه!.. كيف هذا!!..
حاولت تذكر ما حدث أمس ولاكن لا تتذكر شئ..!
نظرت جانبها فوجدت أطباق زجاجية بها مياه وقطن وقطع قماشية مبللة.. ما هذا؟!!
ابتعلت ريقها فهو بالطبع من غير ملابسها ولاكن ما تلك المياه؟!..
هل اصابتها الحمي وقام بعمل كمادات لها!!! ام ماذا فعل؟!
******************************
كان روهان في مكتبه أعصابه مشدودة كاوتار قوية!!..
دخل ممدوح وهو يقول بتساؤل قلق : مالك يا روهان طايح في الكل ليه؟!..
ظل روهان ينظر للأوراق بشرود .. بعدها رفع رأسه وهو ينظر لممدوح وينفخ بضيق..
وأمسك بأصابعه اعلي انفه وسط عينيه ..فهو يشعر بارهاق شديد!..وصراع اشد !
قال ممدوح بقلق : انت تعبان ولا اي؟
نفي روهان برأسه وهو مغمض العين ..
ثم نظر له وقال: العملية كمان نص ساعة.. بلغ القوات عشان نتحرك مش عاوز غلط لازم المرادي ميفلتوش مننا!!..
***********************

وضع رامي الأوراق علي المكتب أمامه وهو يعنف كل من حوله بغضب !.. قائلا : ازاي انتو فريق فاشل كده؟!!..
وازاي نايمين كده!.. ازاي الصفقة دي تروح.. كل دا ليه؟!.. عشان بعت اسبوع!..
الدنيا تبوظ بالشكل دا عشان مش موجود ؟!..
قال أحد الموظفين : يابشمهندس شركة الاعمار منافس قوي في السوق ومنافس لينا من زمان جدااا..
هما قدموا عرض أفضل..
نهض رامي بعصبيه وهو يصيح به: قدموا ايه؟ ..وانتو بتعملوا ايه.. انا قايل الصفقة دي محتاجنها ضروري
وبعدين العرض اللي اتقدم منهم أفضل مننا لان في جاسوس ليهم هنا!!..ومش رامي سليمان شهمي اللي يكون ليه منافس!
وانا هعرفه بس واقسم بالله ماهرحمه!
ثم هتف بحدة وعصبية مفرطة : برررره !!
*****************************
دخل وليد وهو مندهش من الاصوات
وقال بعد ان اغلق الباب بقلق :مالك يارامي صوتك جايب اخر الشركة... في ايه؟!!
رامي بعصبية : شوية المتخلفين اللي مشغلانهم.. الصفقة بتاعت عدني راحت.. شركة اعمار خدتها ..قال ايه بعرض افضل!
من امتي وحد بياخد مني صفقة .. وتابع بحدة :من امتي وفي عروض بتتقدم افضل مننا ؟!!..
قال وليد ليهدئه :طيب خلاص اهدي.. اعمار منافسنا من أيام جدك ودي شركة كبيرة وقوية جدا...
وتابع بقلق :انت اعصابك تعبانة يارامي من بعد وفاة ميسون
قال رامي بعصبية : ياوليد والنبي متنرفذني.. انا قادر افصل انا مش عيل صغير!..
انا كنت محتاج الصفقة دي شاري مواد وبلاوي عشان المشاريع المترتبة عليها..
كنت متاكد اني هاخدها.. وانت تقولي اهدي ..انت عارف خسارتنا هتكون اد ايه؟!!!
قال وليد يحاول ان يصل لحل وسط.. طيب احنا ممكن نتفاوض مع شركة اعمار نفسها..
ابتسم رامي بسخرية وقال: اكيد بتهزر!.. والنبي قول كلام معقول!..
نفخ وليد بضيق: منا مش عارف اقولك ايه؟.. طيب كده الخسارة كبيرة اوي ..هتوقعنا في حاجة ؟!
رامي بسخرية.. كبيرة!!! قول فادحة مش كبيرة.. انا بتكلم بملاييين مش كام الف!



اظهار التوقيع
توقيع
ام رونزا
يُقَالْ أنْ مِنْ تَعود عَلىَ الصَمتْ ،
باستطَاعتَهُ وَقتٍ { العِتَابْ} أنْ يُدمَر قَلبكَ بكلمَه .. !



12-06-2018 09:25 PM
#15  

افتراضيرد: اغتصاب بالتراضى بقلم ( سيرين عادل ) كاملة

الخامس الجزء الثالث

بعد عدة ساعات كانوا يصعدوا للشركة بعد أن أخدوا معاد من محسن بنفسه وقد أقتنع رامي بفكرة خاله وليد..
دخلوا بعد ان أعطتهم السكرتيرة الاذن..
صدم وليد وهو يري نسخة مصغرة من اخته الراحلة أمامه!!!!..
وكانت دهشة رامي اكبر منه فبخلاف شبيهه والدته!.. هي صغيره أين صاحب تلك الشركات ؟!!!!!
رحبت ايليف بهم بابتسامة باردة !
فقال رامي : هو احنا هننتقل من سكرتير لسكرتير!.. ايه جايين لوزير الداخلية؟!!
نظر له وليد بدهشة ..فماذا يقول هذا ؟!
ابتسمت ايليف بسخرية وقالت: أهم!!!...
عامتا اتفضل ايه الموضوع اللي جايين فيه؟!
قال وليد وهو ينظر لها بهدوء : معلش احنا عاوزين نكلم محسن الشوماني شخصيا
عشان احنا هنتفاوض علي ثفقة !
ابتسمت له ايليف بعمليه وقالت : مفيش محسن الشوماني انا المديرة هنا ...اتفضلو ايه المشكلة بتاعتكو؟!
قال رامي بغضب : مديرة ايه؟ .. هو احنا هنعد نتفاوض وتنقلي التفاوض لمحسن باشا.. هو احنا هنلعب مع بعض!
قالت ايليف بجدية : انا مش فاهمة ايه مشكلتك يا مستر رامي؟!!..
الصفقة بتاعت عدني انا اللي ختها وانا اللي بدير الشركات دي من كام سنة!!!!!..
قال وليد بدهشة : انتي؟!
طيب بس احنا نعرف ان محسن بيه اللي بيديرها
مطت ايليف شفتيها بنفاذ صبر. وقالت: والله مش شايفة اني المفروض اوضح شئ ميخصكوش!..
اتفضلوا ندخل في الموضوع علي طول عشان معنديش وقت!!
بعد محاولات الاتفاق... رفضت ايليف بكل برود!..
معللة أن السوق للأقوي وهي بحاجة للصفقة مثلهم..
ويجب عليهم تقبل الخسارة.. فهذه طبيعة التجارة وعالم الأعمال.. خسارة وربح!!..
خرجوا بعد ساعة من عندها.. نزل رامي وهو يسب ويلعن !
ظل وليد يفكر فيها فهي غريبة بشدة وملفة للانتباه كثيرا !!..
لايعرف لما!!.. هل لانها قريبة من أخته الراحلة ..ام لشخصيتها القوية وهدوئها ووثقتها بنفسها !!
*********************************

مرت الايام ..ولم يقترب روهان من ديالا حتي تتعافي نهائيا فهو قرر أخدها للفيلا والعيش معهم عنادا بزوجة عمه!..
فهي من اقامت الحريق بالفيلا بينهم.. وتتحداه بأنه لا يستطيع ادخالها للعيش معهم..
دخل روهان شقته فوجدها جالسة واستشعر خوفها الظاهر بعينها منه .. برغم مرور الوقت !
طلب منها بهدوء بأن تجهز الحقيبة.. فبعد قليل سيذهبون للفيلا!..
كانت منيرة تشعر بالحنق من روهان وتشعل الاجواء فهي لا تصدق انه سيأتي بفتاه دون المستوي للعيش معهم..
فهي كانت تأمل ان تأخذه لابنتها والتي مازالت بامريكا للدراسة..
دخلت سيارة روهان للفيلا بعد فترة ..قام بصفها ونزلت ديالا وهيا تشعر بالرهبة والانبهار.. وقد تذكرت الفيلا!..
لم يخطر ببالها انها ستأتي تلك الفيلا العريقة مجددة ..ولاكن كزوجة لاحد أصحابها !!!
فتحت لهم ماريان مدبرة الفيلا ..وعندما دخلوا حتي .. حتي تواجهوا مع منيرة وهيا منتصبة أمامهم بغضب..
القت التحية علي روهان بغضب ولم تعير ديالا اهتمام.. وكأنها لم تنتبه لها من الاساس.!.
تخطاها روهان وخلفه ديالا الممسكة بكفة بقلق ورهبة .. وهو يقول: انا هطلع ارتاح شوية عشان عندي مامورية كمان كام ساعة... صعدوا الدرجات وعندما دخلوا الغرفة حتي تذكرتها ديالا جيدا!!...
وقفت خلف الباب بعد ان أغلقته لا تعرف ماذا تفعل!..
اتجه روهان لسريره وجلس عليه وقال بهدوء وهو يستنر بكفيه علي الفراش خلفه.: تعالي.. واقفة عندك ليه؟!

تحركت ديالا ببطئ وجلست علي الكنبة القطيفة الكبيرة الموجودة في الزاوية..
فقال روهان: باب الأوضة متعتبهوش سامعة ..وكلام مع حد مش عاوز..
وهما مش هيدوكي اهتمام متقلقيش ..انا جايبك غصب عن الكل تقريبا!!..
أومأت ديالا باضطراب.. وبعد عدة ساعات نزل روهان عندما وصل والده وعمه.. وأخدها معه وقدمها لهم بتصميم!..
نفخ عمه عاصم بضيق لقد اتي بها مثلما قال.. كم هو عنيد !!!
بينما تأملها رؤف وهو يري زوجته بها!.. فهي تشبهها كما لو كانت ابنتها!!
ابتسم لها رؤف بحنان دون شعور! ..
بينما قال روهان لها بأن تذهب للنوم والراحة بعد أن عرفها بهم..
أومأت له بهدوء فقالت منيرة بضيق : اه تطلع احسن عشان متاكلش معانا ..متفوروش دمي!..
حدجها عاصم زوجها بنظرات محذرة فلا يصح ما تفعله حتي وان كان غير مرحب بالفتاه..
بينما ابتسم روهان بسخرية وقال : لا هيا هتاكل معانا بس وأنا موجود!..
ثم وجه حديثه لها بهدوء : اطلعي يلا ياديالا.. واحنا اتغدينا اصلا قبل ما نيجي..
صعدت ديالا وفتحت علبة الدواء الجديدة ..فهي كانت قد ابتاعتها من احدي الصيدليات أسفل الشقة القديمة أثناء وجود روهان في العمل.. تناولت حبة منها وغيرت ملابسها وقامت باراحة جسدها..
ولاكن شعرت بالاحراج فهذه غرفته وهذا سريره ولم يكن في شقته القديمة ينام جانبها بل في احدي الغرف!..
نهضت واستلقت علي الكنباية والتي ضمتها بحنان واحتواء.. فكان حجمها ضئيل لا يأتي شئ في وسع هذه الكنباية الكبيرة!..
*********************************



اظهار التوقيع
توقيع
ام رونزا
يُقَالْ أنْ مِنْ تَعود عَلىَ الصَمتْ ،
باستطَاعتَهُ وَقتٍ { العِتَابْ} أنْ يُدمَر قَلبكَ بكلمَه .. !



12-06-2018 09:25 PM
#16  

افتراضيرد: اغتصاب بالتراضى بقلم ( سيرين عادل ) كاملة

الفصل السادس الجزء الاول
أمسكت منيرة الهاتف وقامت بالأتصال بابنتها.. هنا..
أجابت هنا بسعادة:mam how are u ?
عاملة ايه.. سوري والله كان في محاضرات كتير مقدرتش اتصل خالص من يومين عارفة..
قاطعتها منيرة بحدة.. محاضرات ايه وزفت ايه!!..
الله يخربيت دراستك اللي مابتخلصش!.. عارفة مين اتجوز يا هنا؟؟ ..
قالت هنا باستغراب من حالة والدتها.. مين؟!
منيرة بحنق.. روهان
هنا بصدمة... What?
منيرة.. ايوا بالظبط كده.. خليكي انتي في دراستك دي..
اهه راح اتجوز بنت ولا ليها اصل ولا فصل ولا اعرف جابها منين!
هنا بحزن: بس أنا بحبه وهو عارف يا مامي اني بحبه .. كمان هو معجب بيا.. ازاي يتجوز؟!!
منيرة بحنق : والله معرفش.. عامتا انا مش هأعد البنت دي هنا..
دا جابها عند فيا الفيلا عشان تعيش معانا.. نسي اني زي مامته وعيب يتحداني!!..
ظلت هنا صامته تشعر بالحزن الشديد فلطلاما حلمت بروهان كزوجها..
وبنت الكثير من الاحلام ..فهو ابن عمها وكان مؤكد انه سوف يتزوجها!
منيرة : هنا.. انتي معايا؟!
هنا بحزن وشرود : معاكي يا مامي....
منيرة : طيب اسمعي انتي قدامك اد ايه وتخلصي؟!..
هنا بحزن : اسبوعين وبعدين هبدأ التراك الجديد..
قالت منيرة بهدوء طيب اسمعيني بقي لو سمحت.. خلصي
الامتحانات دي وانزلي.. ووقفي التراك الجديد دا شوية..

كده كده وحشتينا وعاوزين نشوفك..ونعمل عيد ميلادك هنا ..
وانا هكون مشيت البيئة دي من هنا ولما روهان يشوفك هيرجع لعقله اكيد
ساعتها نخلي عمك رؤف يكلمه عشان يتقدم ونعمل فرح... وابقي ارجعي بعدها خلصي اللي انتي عاوزاه!! ..
*******************************

في نهاية اليوم دخل روهان الفيلا فلقد كان يوم شاق ومواجهته اليوم في العملية كانت مرهقة بشدة..
فلقد اضطروا للتعامل دون اسلحة بعد محاولة الطرف الاخر الهروب..
صعد روهان الدرجات بتعب فقابل منيرة وهي تقول بهدوء: حمدلله علي السلامة.. شكلك تعبان..
أومأ لها براسه بارهاق ! .
فقالت: هخلي ماريان تحضرلك الاكل..
رفع يده بعلامة رفض وهو يقول.. لالا انا محتاااج اتقتل نوووم ...بقالي كام يوم المأموريات ورا بعضها ومنمتش..
ثم اكمل صعود الدرج.. وعندما دلف للغرفة لم يجدها ورأي سريره مرتب كما هو!!
دار بنظرة فيبدو انها في المرحاض.. ولكن تفاجأ بها ممددة علي الأريكة غارقة بالنوم!..
نظر لها بدهشة فلم تأخد من الاريكة مكان للنوم!!
ابتسم وهو ينظر لها فهي ضئيلة بالنسبة للاريكة بشدة..
وكـأن الأريكة قررت أن تتسع لتحتويها فقط !.. في حين انها متوسطة الحجم بالنسبة له..
ابتسم بسخرية فيبدو أن الأريكة قد خدعت ببرائتها!!..
تمدد بعد ان أخد حمامه وراح في سبات عميق.. لم يشأ أن يوقظها فيبدو انها نائمة بعمق..
وبعد ساعات نهضت ديالا وشعرت بالعطش..
وجدت روهان نائم.. بعدها خرجت من الغرفة تحاول تلمس الطريق للمطبخ وعندما وصلت اليه.. تنفست الصعداء براحة وملأت كوب من الماء وعندما رفعته لتشرب شعرت بالذعر فقد شعرت بحركة خلفها!!..
وعندما التفتت فوجدت ذالك الشخص في الظلام أصابها الرعب وفلت الكوب من يدها ارضا!!..
اضطربت بشدة وهي تعتذر وجلست علي ركبتها لتجمع الزجاج فاصابتها دون شعور من شدة خوفها..
كان وليد يشعر بالصدمة من تلك الحورية... هل اصبح يتوهمها الان في بيتهم!!!
فهذه ايليف مديرة شركات اعمار !!!!
************************************************



اظهار التوقيع
توقيع
ام رونزا
يُقَالْ أنْ مِنْ تَعود عَلىَ الصَمتْ ،
باستطَاعتَهُ وَقتٍ { العِتَابْ} أنْ يُدمَر قَلبكَ بكلمَه .. !



12-06-2018 09:26 PM
#17  

افتراضيرد: اغتصاب بالتراضى بقلم ( سيرين عادل ) كاملة

الفصل السادس الجزء التاني*


نهضت ديالا ووضعت الزجاج في السلة ووقفت ترتجف محلها وهيا تلملم من فستانها..
قال وليد بعد ان فاق من صدمته.. انتي مين؟ قالت بخفوت.. انا ديالا ..*
قطب بين جبينه وقال وهو يقترب منها : انا بحلم ولا انتي بجد؟!*
ابتعدت ديالا بخوف للخلف وقالت بارتعاش : انا اسفة كنت عطشانة والله*
قال وليد: انا مش مصدق لحد دلوقتي!!.. متأكد اني بحلم!..
ارتعشت ديالا من تصرفاته الغريبة وحاولت الابتعاد دون شعور وهي تمسك صدر فستانها بخوف وكأنها تضمه!..*
فجأة سمعا صوت روهان : في ايه يا خالو؟!!*
التفت وليد له وقال بدهشة.. دا مش حلم بقي !!
فقال روهان باقتضاب : حلم ايه؟! ..*
قال وليد بابتسامة ودهشة لروهان : هو انت شايف بنت دلوقتي شعرها برتقالي وعنيها ملونة ولابسة….*
قاطعه روهان بحده.. انا شايف.. انت هتوصفها!!..
ثم تدارك نفسه عندما دار له الشبه.. فبالطبع وليد مصدوم من انها تشبه روهاندا اخته!..
اقترب روهان من ديالا وقال: هيا فعلا شبهها.. اعرفكو دي ديالا مراتي ودا خالي وليد..
اومات ديالا باضطراب وهي تمسك بكف روهان وتيشرته تستمد منه الثبات!! ..
لقد شعرت بالرعب حقا قبل ان يأتي..
شعر روهان برجفتها فاقترب منها اكثر حتي يطمئنها وبعدها سحبها خلفه وصعدوا الدرج تحت دهشة وليد!!!*
دخلت ديالا الغرفة باضطراب*
فقال لها روهان : ايه اللي نزلك انا مش منبه عليكي متخرجيش من الباب؟!..

قالت بتوتر: انا عطشت والله وملقتش مية..*
تفحصها للحظة ثم ذهب للفراش ..اتجهت ديالا للاريكة ولكن قبل ان تجلس علي الاريكة اتاها صوته..
تعالي هنا.. انتي مش هتنامي علي الكنبة.. انتي هتنامي جمبي ..قال كلامه وهو يمسح علي الفراش*
اتجهت له بهدوء وحينها ظهرت ركبتها المصابة!..
قطب روهان بين حاجبيه وقال : ايه دا.. اتعورتي امتي ومن ايه؟ !!*
حينها فقط شعرت بالجرح!!... وهي تنظر لركبتها*
نهض واتي بالمعقم وقطعة من القطن ولزق للجروح.. جلس علي الفراش ونظر لها وهو يقول بهدوء : تعالي..
جلست ديالا جانبه بتوتر ...رفع روهان قدمها علي فخده وبدا بتعقيم جرحها !!..*
كانت تنظر له برهبة وخوف ولاكن تشعر بحنان العالم داخله بخلاف معامتله لها!..*
بعد ان انتهي وضع يده علي قدمها ونظر لها.. كانت اضاءة الغرفة هادئة وتظهر وجهها بنعومة..*
قال لها بحنان : كنتي صحتيني مدام عطشتي...*
ابتلعت ريقها ولم تجيب فهي لا تعرف ماذا تجيبه!..*
انزل قدمها ارضا بهدوء.. وظل ينظر لها حتي رفع كفه يتحسس جانب وجهها وهو يتاملها بحنان.. حتي وصل لشفتيها*
فقال باستغراب: هو انتي ليه دايما مبتشليش الروج ومبتغيريش اللون الاحمر الغامق دا؟ .. حتي النوم بتنامي بيه!!!!!..*
اجابته باضطراب: عادي.. ان… انا بحبه وهو حلو عليا وكده!!
ابتسم روهان ابتسامته الساحرة وقال بخبث: هو حلو فعلا عليكي !
اقترب منها بعدها وقبلها برقة ونعومة شديدة ولاكن بدأ يشعر بتشنجها!!..
ابتعد وهو يشعر بالضيق والغضب*
وقال بعصبية : اممممم رجعنا للجنان تاني؟! ..*
نفت ديالا براسها سريعا وقالت: لالا والله انا معملتش حاجة..*
حدجها بنظرات قوية وقال بسخرية: والله؟! .. يعني انتي دلوقتي متشنجتيش وشديتي نفسك ؟!!!
عامتا متفكريش ان وجدنا في الفيلا هيمنعني اربيكي لو بدأتي بحركات الجنان والتمثيل بتاعتك تاني!..
انا بقولك اهه اتقي شري!!
ابتلعت ريقها باضطراب وارتخت جانبه علها تمنحه ما يريد..*
ابتعد روهان عنها بعد قليل ونظر لها بغضب .. هو لن يغتصبها مجددا حتي وان كانت راضية !!
كانت تلهث بشدة وقد بدأت بفقدان الوعي! ..*
نفخ بضيق وتركها وذهب للمرحاض بغضب فهو لا يجد سبب لتصرفاتها!!*
*********************************
جلست ايليف تتناول الفشار امام التلفاز الكبير عندما خرج محسن من المرحاض..
جلس جانبها وسحبها لصدره.. ابتسمت له ايليف بهدوء !
فقال: سمعت ان النهاردة كان في مشاكل في صفقة عدني !!..*
ضحكت ايليف وقالت: ولا مشاكل ولا حاجة انا ختها من مجموعة سليمان شهمي
ومدير المجموعه جه النهاردة ومعاه واحد كده.. بس شكله في الادارة برده المهم جم يتفاوضوا معايا عشان يخدوها...
طبعا انا رفضت لاني محتجاها وكمان محبتش المدير رامي دا بيتنطط كده وفاكر ان مفيش غيرهم في السوق..*
ابتسم محسن وقال مكنتش عاوزك تدخلي في صراع مع العيلة دي .. رامي اللي مش عاجبك دا حوت في السوق وانتي عارفة كويس ثم قبل رأسها.. وقال: عمري ما تخيلت انك تطلعي بال دا كله..*
انا مندمتش لحظة من ساعة ما جبتك!!..*
تحمست ايليف وقالت: طيب عاوزة اطلب طلب والنبي..
أومأ لها محسن فقالت :عاوزة ادور علي اختي والنبي.. !!



اظهار التوقيع
توقيع
ام رونزا
يُقَالْ أنْ مِنْ تَعود عَلىَ الصَمتْ ،
باستطَاعتَهُ وَقتٍ { العِتَابْ} أنْ يُدمَر قَلبكَ بكلمَه .. !



12-06-2018 09:26 PM
#18  

افتراضيرد: اغتصاب بالتراضى بقلم ( سيرين عادل ) كاملة

الفصل السادس الجزء الثالث*

امتعض بغضب وقال بحدة : الموضوع دا لو فتحتيه تاني هتشوفي حاجة مش هتحبيها..
قلت مليون مرة انسي اختك وابوكي والمستنقع القذر اللي كنتي فيه!.. ودا اخر تنبيه وانتي عارفاني مبهزرش ولو فكرتي تدوري عليها هعرف ..متنسيش ان السلطة في النهاية بتاعتي وانتي بتحركي الدنيا مش أكتر..
بس دبة النملة بتوصلي وانتي عارفة برده..*
المرة اللي فاتت واللي قبلها وقلبلها انا اكتفيت بحبسك وتعذيبك الكام يوم دول عشان خرجتي عن طوعي*
بس المرة الجاية مش هكتفي بكده لان واضح انك مبتزهقيش ومش هتجبيها البر !!.. ويلا قومي عاوزك!..*
نظرت له بغضب وهي تسير خلفه للغرفة لتري متطلباته المريضة فهو ليس طبيعي بل رجل مريض يتلذد بتعذيبها وضربها واذلالها ليحصل علي متعته!!..*
ولكن يظل هذا لها ارحم كتيرا من الرقص لساعات والسرقة والاهانة واجبار سمير لها لقضاء ليالي مع زبائنه القذرة!!..*
*************************************

في صباح اليوم التالي نزل روهان ومعه ديالا لتناول الافطار وعندما رأها رامي تسمر محله!!
فتلك الحقيرة صاحبة مجموعات اعمار.. ما هذا؟!!!!*
قال روهان : اعرفك ديالا مراتي... ودا رامي اخويا الكبير..
نظر لها رامي بقوة وقال بدهشة : مراتك !!!!!!!!!

ثم تابع ووليد انتي شفتيه امبارح بليل..*
بعدها جلسوا..ليتناولوا الطعام ! تحت امتعاض وغضب منيرة !
نظر رامي بدهشة لوليد فابتسم له وليد وهو يمنع نفسه بصعوبة من الضحك عاليا !!..
وعندما بدوا بتناول الافطار امسكت ديالا الشوكة لتأكل مثلهم!..
وبعد ان انتهو نهض رامي وأخذ وليد جانبا وكأنهم سيتحدثوا في امر ما في العمل..*
وعندما ابتعدوا حتي ضحك وليد وقال: والله اتصدمت زيك كده امبارح..
دنا فكرت اني بحلم والله بيها.. وكنت هوصفها لجوزها.. بس بس كان زمانه طاخخني !... وقص عليه ما حدث !

بعد قليل خرج الجميع كلا علي عمله.. واتت ديالا ان تصعد لغرفتها فنادتها منيرة!!..*
منيرة: انتي رايحة فين؟! ..
استدارت لها ديالا بهدوء وقالت : هطلع الاوضة*
ضحكت منيرة وقالت : لا ياشيخة!!.. كده عادي تاكلي وتطلعي.. ايه هنقضيها كده !.
فقالت ديالا بخفوت و عدم فهم: طيب اعمل ايه؟!*
اخذتها منيرة من ذراعها وقالت: انا هقولك تعملي ايه*
بعد عدة ساعات كانت ديالا تشعر بالوهن الشديد من كثرة الاعمال!..
فجلست قليلا فاتت لها ماريان وقالت بخفوت: انتي كويسة يا هانم؟*
ابتسمت لها ديالا وقالت: لا انا مش هانم وكويسة..متقلقيش..*
وقبل معاد الغداء دخلت منيرة للمطبخ وأمرت ديالا بالصعود للغرفة ..
اتجهت ديالا لأعلي فقالت لها منيرة.. بتنضفي كويس اهه*
ابتسمت ديالا وأومأت برأسها.. فقالت منيرة: دا اذا مكنتش شغلتك اصلا الخدمة ..*
المهم لو فكرتي تعرفي روهان صدقيني مش هيحصلك كويس.. انتي لسه متعرفنيش!!!..*
وتركتها وذهبت بكل تباهي.. ابتسمت ديالا بسخرية داخلها.. فهي حقا معتادة علي هذة الاعمال الشاقة وعلي الخدمة فهي وظيفتها الاساسية حقا ..لقد اصابت منيرة.. ولن تشكي لأحد من احد أو تبعث بالخلافات يكفي انها بعيدة عن وحل سمير.. هذا فقط!!..

*****************************
مرت الايام علي نفس الوتيرة بخلاف المضاربات من رامي لشركة اعمار في السوق !!.
.ومقابلة ايليف للتعنيف والبهدلة من محسن لخسارتها!!.....
في حين استمرار عمل ديالا يوميا مع الخدم وصعودها قبل عودة روهان!!......*
ووصول هنا من امريكا بعدما قامت بتجيل تراكها التاني كما قالت والدتها!!....*
****************************
واليوم هو احتفال بميلاد هنا.. كانت ديالا تعمل كثيرا وعندما اتي معاد دوائها خرجت ولكن تفاجأت بمنيرة امامها..*
فقالت منيرة بتساؤل : انتي بتروحي فين كل يوم في نفس المعاد؟..*
اضطربت ديالا بشدة وقالت : مفيش عادي...
فقالت منيرة: لا مش عادي ..انتي مبتطلعيش الا دقيقتين وتنزلي وكل يوم في نفس الوقت... نفت ديالا وقالت لالا عادي..*
فقالت منيرة: تمام مدام عادي متطلعيش مفيش وقت لسه في شغل كتير..*
اومأت ديالا وعادت مرة اخري ..وبعد 3 ساعات ودعت الخدم وكأنها تعمل وتذهب في وقت محدد..*
وصعدت قبل وصول روهان.. ولاكن اثناء صعودها دخل روهان من باب الفيلا!!..
تسمرت محلها ونظر هو لها باستغراب!..*
فقالت مسرعة :كنت بشرب بس وطالعة..*
اومأ لها وقال: تمام انتي ممكن تطلعي الجنينة بعد كده لو عارزة.. اتمشي فيها يعني..
اومات له بهدوء دون حديث*
دخل روهان الغرفة واتجه لدولابه وأخذ ملابسه ودلف للمرحاض..
جلست ديالا تشعر بالالم ينحر صدرها بشدة .. فاليوم لم تأخذ دوائها بسبب منيرة !! ..*
انتظرت خروج روهان لتدخل وتأخد الدواء..
ولكن بعد قليل خرج ررهان ومعه علبة بيضاء فارغة!!!!..*
وعندما رأتها ديالا حتي شعرت بالصدمة!!!! والخوف الشديد*
فقال روهان : الدوا دا بتاعك؟!!*
ظلت تنظر له بذعر!!*
فقال : الدوا دا بتاع ايه يا ديالا ؟!!
************************************************** ******



اظهار التوقيع
توقيع
ام رونزا
يُقَالْ أنْ مِنْ تَعود عَلىَ الصَمتْ ،
باستطَاعتَهُ وَقتٍ { العِتَابْ} أنْ يُدمَر قَلبكَ بكلمَه .. !





الكلمات الدلالية (Tags)
(, ), كاملة, اغتصاب, بقلم, بالتراضى, سيرين, عادل

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

الانتقال السريع


الساعة الآن 09:01 AM


Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Beta 4
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions Inc.
new notificatio by 9adq_ala7sas
User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.

خيارات الاستايل

  • عام
  • اللون الأول
  • اللون الثاني
  • الخط الصغير
  • اخر مشاركة
  • لون الروابط
إرجاع خيارات الاستايل