المنتدى الأدبي

ابيات شعر قصيرة,شعر وشعراء,ابحارات ادبية وشعريةة,نقد ادبي,ابيات شعرية,نثر,شعر الحب,شعر فصيح,مقالات,خواطر, مدح,وروايات منتهيه,قصص ادبيه,المنتدى الادبي 2020.

نسخ رابط الموضوع
https://vb.kntosa.com/showthread.php?t=1116
38701 66
12-06-2018 09:20 PM
#7  

افتراضيرد: اغتصاب بالتراضى بقلم ( سيرين عادل ) كاملة

اقتباس من الفصل الثالث مع الكانبه سرين عادل
واغتصاب بالتراضي

كان الوقت مساءا عندما كانت جالسة تنتحب وهي تتوسل لوالدها الا يعطيها لشافع
سمير بغضب :بصي يا روح امك شافع دا واصل وانا مقدرش العب معاه.. دا ينهينا ونروح كلنا بشربت مية..
وهو اتنازل مقابل ليلة.. ابقي خدي قرصين من ام الدوا بتاعك وعدي الليلة دي بقي خلينا نخلص ..
ان شالله متموتيش في ايده كتك البلا في قلبك البايظ دا!..
قالت ديالا بانتحاب:والنبي انا بخاف منه عشان خاطري !
ثم تابعت بتوسل :طب بص هرقص اكتر وهجيب فلوس اكتر وهسرق والله اكتر بس بلاش تديني لشافع!
قال سمير بشماته : تستاهلي اللي يجرالك عشان تبقي تتلأمي وتتفقي مع بنت ال*** التانية وتبدلوا اديكي هتتباعي برده اهه..
ضرب جرس الباب فانتفضت ديالا محلها!
وقالت بذعر : طيب قوله بكرة اي حاجة والنبي..عشان خاطري بلاش المرادي حتي !
سمير بسخرية وحقد : ليه عشان تلحقي تهربي يابنت ال**** ..
وهتف بصوت عالي : تعالي يا شافع بيه ..اتفضل !
دخلت شاهندة وهي مرتعبة ومذعورة !!... وظهر خلفها روهان بهيبته الطاغية!



اظهار التوقيع
توقيع
ام رونزا
يُقَالْ أنْ مِنْ تَعود عَلىَ الصَمتْ ،
باستطَاعتَهُ وَقتٍ { العِتَابْ} أنْ يُدمَر قَلبكَ بكلمَه .. !



12-06-2018 09:21 PM
#8  

افتراضيرد: اغتصاب بالتراضى بقلم ( سيرين عادل ) كاملة

الفصل الثالث الجزء الاول

أوقف روهان سيارته داخل الفيلا وصعد لينال قليلا من الراحة..
وفي صباح اليوم التالي عندما ذهب لعمله قام باطلاق سراحها.!..
كان الوقت مساءا عندما كانت جالسة تنتحب وهي تتوسل لوالدها الا يعطيها لشافع
سمير بغضب :بصي يا روح امك شافع دا واصل وانا مقدرش العب معاه.. دا ينهينا ونروح كلنا بشربت مية..
وهو اتنازل مقابل ليلة.. ابقي خدي قرصين من ام الدوا بتاعك وعدي الليلة دي بقي خلينا نخلص ..
ان شالله متموتيش في ايده كتك البلا في قلبك البايظ دا!..
قالت ديالا بانتحاب:والنبي انا بخاف منه عشان خاطري !
ثم تابعت بتوسل :طب بص هرقص اكتر وهجيب فلوس اكتر وهسرق والله اكتر بس بلاش تديني لشافع!
قال سمير بشماته : تستاهلي اللي يجرالك عشان تبقي تتلأمي وتتفقي مع بنت ال*** التانية وتبدلوا اديكي هتتباعي برده اهه..
ضرب جرس الباب فانتفضت ديالا محلها!
وقالت بذعر : طيب قوله بكرة اي حاجة والنبي..عشان خاطري بلاش المرادي حتي !
سمير بسخرية وحقد : ليه عشان تلحقي تهربي يابنت ال**** ..
وهتف بصوت عالي : تعالي يا شافع بيه ..اتفضل !
دخلت شاهندة وهي مرتعبة ومذعورة !!... وظهر خلفها روهان بهيبته الطاغية! ..
ابتلع سمير ريقه بصعوبة ..فماذا حدث !!
وعندما رأته ديالا حتي هرولت تجاهه دون ارادة أمسكت كفه وهي تتوسله ببكاء وذعر !
ديالا : أبوس ايديك احبسني تاني والنبي خدني من هنا !
نفض روهان يدها بهدوء وقال لسمير بحدة : عاوز فيها كام؟!!
شعر سمير بالغباء وشعر بأنه لم يستمع!.. ثم تدارك نفسه وكلام روهان !
كان ينظر بدهشة لم يستطيع اخفائها... ثم قال : في كام ليلة ياباشا؟...قال كلماته بخبث وهو ينظر لديالا..
ثم قال لها بغمزة : برافو عليكي طلعتي جامدة اهه حتي دا وقعتيه بحبك يابنت الايه!!..
فجاة اقترب منه روهان كفهد ينقض علي فريسته وامسكه من عنقه وهو يقول بغضب جام : وديني افرمك لو نسيت نفسك!...
ركز كده واركز واختصر معايا.. ومش كام ليله.. انا مش هرجعها تاني هشتريها زي العبيد بتوع زمان كده !
اتسعت عين سمير صدمة وهو يبتعد عن يد روهان والذي افلته بارادته
ابتلع سمير ريقه وقال دون وعي : 2 مليون وخدها!
قهقه روهان بشدة وقال بازدراء وهو ينظر لديالا : 2مليون في دي؟!!!
سمير بخبث :اه ياباشا دا عليها حتت جسم.. لوز اللوز.. ابقي شوفها في الصالة وهيا بترقص!..
هيا بس اللي بتداريه عشان الحسد!.
لوت ديالا فمها بقهر فهي تخبئه.. بسبب حرق جسدها.. وبأوامر من هذا الملعون!!..
ان كان الامر بيدها لقتلته وتخلصت منه ومن اوامره اللعينة !
التفت روهان وقال: هو مليون واحد.. صدقني مليون وجنيه متلزمنيش!..
عرض روهان هذا المبلغ لضمانه تخطي عرض شافع مهما كان !
ابتلع سمير ريقة وهو يفكر... فمليون ثفقة رابحة!.. فهي لا تاتي بالمال كتيرا وقلبها اصبح موهلك ولن يستطيع الصمود لسنوات اخري حتي لو قليلة.. وشافع لن يدفع بها مليون بل سيبحث عن راقصة اخري!!
التفت روهان في طريقه للخروج ببرود ..فهتفت به ديالا متوسلة ببكاء: ابوس ايديك متسبنيش!..
فجأة قال سمير بلهفة دون تردد : خلاص موافق!...
في البداية استغرب روهان كثيرا من موافقته السريعة ..ولاكن بالطبع عائدة للمبلغ المغري !
ولاكنه لم يظهر اي شئ من افكاره وقال بثبات ولامبالاه :اتفقنا!..هجيب الفلوس من العربية..
خرج روهان يشعر بالاختناق.. فكيف يفعل هذا.. ما دخله بها ولم يريدها.. يالهي فهو يورط نفسه اكثر!!
…………………………………………

بعد عدة دقائق كانت ديالا جالسة في سيارة روهان تحمد الله داخلها لقد تخلصت من ذالك الوحل اخيرااا...لا تصدق!!
قطع شرودها روهان وهو يقول بحدة : انزلي..!
كان قد صف سيارته اسفل تلك البناية دون ان تشعر بسبب شرودها..
ترجلت من السيارة باضطراب وصعدوا درجات السلم الرخامية حتي توقفت امام مكتب فنظرت للافته المعلقة ولاكن لم تستطيع القراءة
فقالت بخفوت: هو دا المكان اللي هنضفه؟
سحبها روهان من يدها ودلف للداخل ... صدمت عندما علمت بانه مكتب لماذون شرعي وسيتزوجها!!!
فقالت بخفوت له ودقات قلبها في تسارع صدمة وذعرا: روهان باشا!.. انا مينفعش اتجوزك !
حدجها بشراسة وقال: ليه ان شالله عشان ملكيش الا في الزنا.. ولا عشان متبقيش محكومة وتحت امري بجد؟!
ثم تابع دون ان ينتظر رد منها :انا شايف انك ترجعي لبوكي!.. وليلة مع شافع ولا كام ليلة ارحم من جواز!..
ما واضح انه بيأجرك مؤقت بس!..
وانا اجيب فلوسي برده..اصلا انا ندمان ومش مقتنع !
امسكت يده بتوسل هي تنفي براسها وفجأة امتلئت عينها بالدموع وقالت بتوتر بالغ: لالا خلاص انا موافقة!!...
بعد لحظات ..تم كل شئ! ..وخرج كلا منهم شارد في عالمه.. هي تفكر انه لم يترك لها حلا اخر!..
تذكرت كلمات سمير الشامتة عندما ذهب روهان ليأتي بالمال ..
سمير بشماتة : مع السلامة يابنت امك.. وعلي فكرة. مسيرك ترجعيلي !!
اول مايكتشف انه كل مقلب فيكي وانك متنفعيش في الكيف!
وساعتها هيندم ويرميكي وهترجعيلي بدل الشارع واللي فيه!..
خصوصا انك متقدريش علي اللي فيه.. وانتي فهماني!.. انهي كلماته بابتسامة صفراء شامتة بها !...
………………………………………..
بينما روهان كان شارد فيما حدث.. كيف يدفع بها المال ويقربها له.؟!. كيف يتزوج ساقطة كتلك؟!!!
ولكن هذا الصواب فهو يريدها بكل ذرة لديه ولن يفعل المحرمات بسبب تلك الاشكال !...
تنهد وهو يريح نفسه.. لن يعرف أحد... وعندما يملها سيطلقها ويبعدها عنه بالتأكيد عندما يحصل عليها ستخمد ناره وتفكيره بها!
ولكن الي ان يمل لن يغضب ربه بهذا الهراء فهو لن ينحدر بأخلاقه مهما كان!!
بعد فترة صف سيارته اسفل بناية فخمة واخذها ودخلا المصعد.. بعد لحظات وصل.. فتح باب الشقة الراقي وادخلها..
وقال بسخرية.. اتفضلي يا هانم!..
دخلت بقلق الشقة وهي تدعو لله ان تستطيع الصمود.. ولاكن كيف!!



اظهار التوقيع
توقيع
ام رونزا
يُقَالْ أنْ مِنْ تَعود عَلىَ الصَمتْ ،
باستطَاعتَهُ وَقتٍ { العِتَابْ} أنْ يُدمَر قَلبكَ بكلمَه .. !



12-06-2018 09:21 PM
#9  

افتراضيرد: اغتصاب بالتراضى بقلم ( سيرين عادل ) كاملة

الفصل الثالث الجزء الثاني

دخل روهان خلفها واغلق الباب وهو يقول: دي شقتي بريح فيها.. وساعات ببات هنا وساعات لا ..بكون في الفيلا..
بس بما اني عريس بيني وبينك يعني.. هبات هنا كام يوم!!..
ثم اشار الي الأبواب وهو يوضح لها عن الشقة وانهي كلامه بأمرها أن تأخد حماما وتتجهز!!..
خرج روهان من الشقة ليأتي باغراض كالطعام وغيره ..
دلفت ديالا للمرحاض ووقفت أمام المرأه وبدأت بالبكاء ..كيف ستصمد امامه هذا ليس بارادتها!...
حاولت اقناع نفسها وتهدئتها فهي ليست بحاجة لشئ غير الهدوء وسيمر الامر!..
سوف تعتبرها رقصة طويلة ليس اكثر!.. أخذت قرص من دوائها واخفت العبلة خلف المرايا في المرحاض وبدأت بتدفئة المياه..
بعد ما يقرب الساعة دلف روهان للشقة ومعه أكياس الطعام.. اكياس تضم ملابس لها
لا يعلم لما يشعر بهذا الشعور الغريب عندما يكون قريب منها او يفكر بها!
وضع الاكياس علي الطاولة ودلف للغرفة فوجدها جالسة ترتدي من ملابسه ولاكنها تغرق بها! ففرق الحجم بينهم كبير بشدة.
هو بطوله الفارع وجسده الرياضي بعضلاته وعرض منكبيه ..وهي بقامتها القصيرة وقلة حجمها وضعفها!..
كانت كطفل يرتدي ملابس والده حقا..
اقترب منها وهو يتاملها ثم قال بسخرية: ايه الي انتي عملاه دا؟؟
اجابت بخفوت واحراج : ملقتش هدوم خالص الا دي !
قال بعبث ساخر: اعدي من غيرهم هيا فرقت يعني.. منتي بتبقي من غيرهم ببدل الرقص المقرفة اللي بترقصي بيهم...
عندها تنهد بضيق عندما تذكرها وهي ترقص في هول الفيلا لديهم!
فقال بحدة : قومي حضري الاكل يلا انا جعان...
أومأت برأسها بهدوء ونهضت وهي ممسكة بخصر بنطال بجامته الكبير حتي لا يسقط
وعندما دخلت المطبخ قامت بربط البنطال ببعضه حول خصرها واقفلت الياقة بمشبك بلستيكي وجدته وقامت بتشمير البنطال الي تحت ركبتها بقليل .. وبدأت بالعمل..
كان روهان قد أحضر طعام ني حتي تطبخه هي.. فهو لن يدللها ..يكفي انه يشعر باختناق من نفسه علي افعاله!..
بعد قليل كانوا قد انتهوا من الطعام فنهضت تجمع الاطباق
وعندما أدخلتهم الي الحوض واستدارت ارتضمت بصدره العاري!!..

خفق قلبها بشدة من المفاجأة والخوف.. وعندما أمسك خصرها وقربها منه حاولت الهدوء قدر المستطاع !!
لم تستطيع رفع رأسها له بل تخشبت كما هي!..
أخفض روهان رأسه وهو يتحسس كدمات وجهها وخصلات شعرها!..
ابتعلت ديالا ريقها وهي تحاول الهدوء والتنفس بانتظام .. ماذا ستفعل الان!!
جذبها روهان من كفها وأخذها للغرفه الكبيرة!..
كانت نبضات قلبها تتقافز داخل صدرها !! نظرت له فوجد ملامحه جامدة ولا تظهر اي تعبير..
فقال لها : بتبصيلي كده ليه؟!!
حركت راسها باضطراب وقالت بهمس مرتجف : مفيش
اقترب منها حتي اصبح امامها .. وقال وهو يتلاعب بخصلاتها بين اصابعه: انتي عارفة انا اتجوزتك ليه؟
نفت برأسها بحركة ضعيفة وهي تنظر لها بخوف ! ..
فقال: اممم.. طيب اكيد مش عشان النسب النضيف اللي يشرفني .. واكيد مش عشان بحبك!..
ثم تابع : بس عشان حاجتين تانين .. اولهم شكلك!.. انا عاوز شكلك دا يكون معايا.. فحافظي علي وشك!..
تاني حاجة ..عشان عاوزك وانا مش ناوي اعمل حاجة تغضب ربنا مهما كان السبب..
ودا معناه اني عاوزك تطلعيلي كل مواهبك.. انا دافع فيكي مليون!!
وورقة كتبتك علي اسمي متسواش مال الدنيا! .
.ثم ابتسم وقال بسخرية: شفتي انا صريح ازاي!!!
ابتلعت ريقها ببطئ وهيا تدعو ربها أن تصمد امامه ولا يكشف أمرها في شئ!..حتي لا يلقيها كما قال سمير !
اقترب روهان وقربها منه اكثر وقام بتقبيلها فوضعت يدها لا اراديا علي صدره لتبعده عنها بحركة ضعيفة .. محاولة في التنفس! لكنه كان يزداد حده وغضب منها لم تقاومه !!..
فجاة ابتعد وصفعها صفعة قوية القتها علي الفراش!
وقال بشر وسخط : اسمعي ياروح امك الحركات دي متخلش عليا.. وكل ما هتمثلي هتعصبيني أكتر وساعتها هموتك ضرب!
ثم تابع بغضب : ايه البت بريئة ..عاوزة تدخليها عليا انك مش خبره ومش عارفة حاجة!...
فوقي يابت دا انتي رقاصة.. وكتير اجروكي !!.. واحنا الاتنين عارفين كويس..فمتصعيش عليا ..وهتف بحدة : متعيطيش!!



اظهار التوقيع
توقيع
ام رونزا
يُقَالْ أنْ مِنْ تَعود عَلىَ الصَمتْ ،
باستطَاعتَهُ وَقتٍ { العِتَابْ} أنْ يُدمَر قَلبكَ بكلمَه .. !



12-06-2018 09:22 PM
#10  

افتراضيرد: اغتصاب بالتراضى بقلم ( سيرين عادل ) كاملة


الفصل الثالث الجزء الثالث

ثم نفخ بضيق وهو يقول :الله يلعنك ويلعن اليوم اللي شفتك فيه!..
خرج بعدها من الغرفة وكان شياطين الارض تطارده!!
جلست ديالا تشهق من البكاء ثم نهضت ودلفت للمرحاض وأخرجت العلبة وتناولت قرص اخر.. ياالهي كيف ستتحمل!! ..
استيقظت بعد عدة ساعات عندما سمعت اصوات أذان الفجر تصدح..
خرجت من الغرفة بهدوء وهي تشعر بالخوف فالشقة جديدة ومخيفة بالنسبة لها!..
كانت تفكر اين ذهب ومتي نامت ..شعرت بالقلق هل تركها وسيأتي غذا ليلقيها في الشارع ..وستعود لسمير!
فجاة انتفضت عندما وجدته يجلس علي أريكة وسط الظلام ولا يظهر منه شئ فقط صوت تنفسه ظاهر !
قالت بخفوت: روهان باشا!!!
اجابها بهدوء: نعم!!!
ابتعلت ريقها وقالت: انا جاهزة!!.. خلاص متضايقش ..انا اسفة !
ضحك بسخرية وقال: لا منا مكنتش مستنيكي تجهزي يا عروسة!.. دا بمزاجي!
ثم نهض فجاة وهو يقول بغضب : بس انتي شجعتيني... يلا!!..وسحبها خلفة للغرفه!!!!!
**************************************

نهض بعد دقائق ودخل المرحاض ليغمر جسده بالمياه لتهدأ ثورته وتشنجات عضلاته!..
خرج بعد فتره فوجدها كما هيا.. اقترب من الكومودينو جانب الفراش وامسك كوب الماء وقذفه بوجهها...
شهقت فجأة وهي تحاول التنفس وكأنها كانت تغرق في اعماق محيط.. فضمت ركبتيها الي صدرها بهلع وهي تنظر له بذعر!!
قال هو بملامح متجمدة غاضبة... يا تتعدلي هتندمي صدقيني انا مليش في دور المغتصب المقرف دا!!..
ومتفكريش انك هتصعبي عليا والله هفضل العن اليوم اللي شفتك فيه..
قومي خدي شاور حالا ورتبي الفوضي دي... واطلعيلي بره!
ثم قام بفتح دولابه واخرج ملابس ارتداها وخرج مسرعا !..
نهضت ديالا تشعر بالوهن الشديد وبالالام في جميع انحاء جسدها..حمدت ربها انها اخذت الدواء والا كانت في عداد الاموات الان !
وعندما وقفت حتي شعرت بالدوار الشديد.. فجلست مرة اخري تحاول الثبات حتي لا تسقط..
وفي الخارج جلس روهان امام زجاج نافذة مكتبه الكبير وهو يدخن سجائره بشراسه..
كيف فعل هذا حتي وان كانت رخيصة.. لكن هو لا.. كيف تجعله يتدني هكذ!!ا..
نفخ بضيق..و رفع رأسه وهو يعبئ رائتيه بالهواء عله يهدأ.. أغمض عينه بغضب وهو يشعر بالاشمئذاذ منها!..
كيف كانت هكذا وكأنه الاول.. حتي هذا لم يسلم من يديهم!!..
ابتسم بسخرية فبالطبع لم يسلم وبعد ان يطلقها بالتأكيد ستقوم بعمل تلك العملية مرة اخري لتتقضي الليالي مع غيره وتمثل عليه بخوفها وادعائها البرائة ليصدق انه الاول.. نفخ بضيق شديد وهو يتخيلها بشعرها المتناثر علي وسادته.. ووجهها.. اطلق تنهيدة من صدره وهو يطفي سجارته بل يدهسها كما يريد ان يفعل بها.
***********************************



اظهار التوقيع
توقيع
ام رونزا
يُقَالْ أنْ مِنْ تَعود عَلىَ الصَمتْ ،
باستطَاعتَهُ وَقتٍ { العِتَابْ} أنْ يُدمَر قَلبكَ بكلمَه .. !



12-06-2018 09:23 PM
#11  

افتراضيرد: اغتصاب بالتراضى بقلم ( سيرين عادل ) كاملة

الرابع الجزء الاول

نهضت ديالا بتعب بعد ان استعادة تركيزها.. أخدت فستان قطني باللون الازرق من الحقيبة الورقية ارضا ودخلت المرحاض..
قامت بتدفئة المياه ونزلت تحتها وهي تبكي وتنتفض.. شعرت بالدوار بعد عدة دقائق فخرجت ولفت جسدها بالمنشفة الكبيرة وجلست علي حافة البانيو.. أغمضت عينها بألم فانسابت دمعاتها الساخنة وأصبح وجهها باللون الاحمر من شدة البكاء وعيونها الزرقاء اصبحت حمراء بشدةة.. وقفت أمام المرأة وهالها لون شفتيها الزرقاء..
ابتلعت ريقها ووضعت طلاء شفاه باللون الاحمر القاني.. فهذا لا يفارقها مع دوائها وزجاجة اخري لطلاء الاظافر!!!
تحسست كدمات وجهها وعينها من يده.. مما رأته في السجن.. كان وجهها يبدو كلوحة بها كثير من الالوان العشوائية!!*
أقتربت للمرأة فوجدت بشرتها وكأنها علي وشك التمزق.. فبشرتها رقيقة كتيرا ...جففت وجهها وارتدت الفستان القطني والدوار في ازدياد.. أمسكت قلبها وهي تمسح عليه بحنو كأنه طفل تحاول تهدئته..
ولكن اختل توازنها فأمسكت بالمغسلة الكبيرة... بعد قليل استعادة تركيزها مرة اخري..
فتحت الباب ودلفت للخارج ثم توجهت له بخطواط بطيئة..
وجدته جالس أمام نافذة كبيرة بعرض الحائط ينظر بشرود من وسط دخان تبعه!...
وقفت لحظة لا تعرف ماذا تفعل.. ال ان اتاها صوته دون ان يستدير لها.. وهو يقول: هتفضلي واقفة كتير؟!
ابتلعت ريقها من مجرد سماع نبرته وقالت بخفوت : اعد يعني؟
ضحك روهان واستدار فجأة بكرسيه المتحرك.. وتوقف كل شئ لحظة وهو يري امامه حورية برقتها وخصلات شعرها الرطبة وجسدها الضئيل وذالك الفستان الهادئ!..
حول بصره عنها الي الحائط وقال بخشونة وهو ينظر لها مرة اخري: اعدي يامؤدبة!!
جلست ديالا باضطراب شديد فقال روهان باحتقار وازدراء: وانتي عملتي العملية دي كام مرة بقي؟!
نظرت له بعدم فهم واضطراب شديد فعن اي عملية يتحدث!!
هل علم بقلبها وسوف يلقيها الان مرة اخري لسمير! .. ولاكنها لم تدخل اي عملية له!
قطع شرودها روهان وهو يقول بغضب كل دا تفكير فعلا واحدة **** بتعديهم وهتجوبيني فعلا ولا ايه؟!!
ثم تابع بعدها : عامتا برافو انا لو مكنتش أعرف الوحل اللي جايبك منه ومسمعتش ابوكي وهو بيقولي كام ليلة..
ومسمعتش انكل حمدي من سنين وهو بيشتم عليكي عشان يظبط صورته قدامي.. بانك عاوزة فلوس مع انك عارفة ان مفيش حاجة بدون مقابل وكنتي عادي هتدفعي المقابل!..
لولا كل دا كانت دخلت عليا اني اول واحد يلمسك!!
فكرت ديالا من هو حمدي.. هل هو احدي زبائنها؟! بالتاكيد.. ياالهي لما يعرف كل شئ!..
اغمضت عينها بخزي وبعدها فاقت علي اخر جملة له..
((كانت دخلت عليا اني اول واحد يلمسك))
نظرت له وقالت بخفوف واحراج.. انت فعلا اول واحد!!..
ساد الصمت دقيقة قبل ان يقطعه صوت ضحكت روهان المجلجلة وهو يسخر منها...
ماشي يا ست خضرة.. نتفق بقي.. انا مش هقرب منك تاني بالمنظر دا.. هتفضلي كده هربيكي لخد ما تتعدلي.. مش هسيبك وخلاص!! تمام؟! و...
قطع استرساله هاتفه وعندما أجاب حتي نهض بهلع وهو يهتف بخوف مستشفي ايه؟!!!
نهض روهان بسرعة ونهضت ديالا بخوف وهيا تنظر له..
ارتدي ملابسه سريعا ولم يغلق قميصه وخرج دون كلمة وقد نسي هاتفه من سرعته..
جلست ديالا بخوف فهي لا تعلم ماذا يحدث ولم تستطيع سؤاله..
ضمت ركبتيها الي صدرها وظلت كما هي علي الاريكة.. الي ان رن هاتفه.. لم تستطع الرد خوفا منه ولكن تتالي الرنين وهي تشعر بوجود كارثة ما!..
اجابت بخفوت فاتاها صوت امرأة وهي تبكي بشدة
وتقول ببكاء: روهان انت فين ؟!
ديالا باضطراب :هو نسي موبايله و..
قاطعتها منيرة بحدة من وسط بكائها: انتي مين؟ ونسي موبايله فين؟
ديالا باضطراب: في البيت!..*
منيرة بصدمة : بيت!!! بيت ايه؟! نادي روهان في مصيبة وبعدين اشوف القرف اللي بيعمله...

ديالا بتوتر.. لا هو مبيعملش حاجة غلط.. انا مراته.. وو..ولاكن فجاة قطع الاتصال بوجهها.. ابتلعت ريقها بخوف ووضعت الهاتف.. جلست مرة اخري وهي تفكر هل ما فعلته صحيح!..
هي كانت تقصد ان تعرفها حتي لا تفهمه خطأ..ولاكن ايضا حتي لا يتركها!..
وضعت يدها علي رأسها وهي تنفخ بضيقوتفكر .. يالهي سوف يقتلي!..
هدأت نفسها وهي تفكر.. كده احسن ان شالله لما يلاقي اهله عرفه ميطلقنيش وهما يطلعوا كويسين ويقولوله حتي بلاش وحرام.. بتحصل عادي.. بكت فجاة خوف.. وهي تدعي لله ان تمر الامور علي خير..... فهو مخيف ولن يرحمها ..كيف تسرعت !!
بالتأكيد سيقتلها !

وصل روهان المشفي وهو يبحث عن والده.. وعندما دخل الرواق حتي ذهب اليه رجلي الشرطة الواقفين وهم يادوا التحية له!..
ثم قال احدهم :اطمن ياباشا.. بشمهندس رامي بخير مكنش في العربية..
قال روهان: اومال مين اللي كان سايق؟!
قال الشرطي: مدام ميسون والدكاترة معاها جوا!..
روهان بدهشة : ميسون !!
بعد عدة دقائق وصل رؤف ومنيرة ووليد وعمه.. قال والده بخوف: رامي حصله ايه؟!
هدائهم روهان: متخافش يا بابا مش رامي اللي كان سايق دي ميسون اللي كانت في العربية
اتسعت عين رؤف وقال بخوف : ميسون ! ..طيب عاملة ايه ؟!
منيرة: طب هيا فين؟!.. وجرالها ايه ؟!
روهان :جوا الدكاترة معاها
وليد.: اومال رامي فين دا هو اللي كان خارج بالعربية.. ميسون كانت بره !
روهان :دلوقتي نفهم.. بس نطمن علي ميسون
بعد قليل خرج الطبيب وملامح الاسي علي وجهه.. وقف روهان امامه بهدوء..
فقال الطبيب البقية في حياتكو.. انا اسف وانصرف!!!..
.................................................. ...................................
بعد عده ايام..
دخل روهان غرفة رامي وكانت دقنة نامية وملامح الحزن والارهاق بادية عليه بشدة..
جلس جانبه علي الفراش وهو يربت علي كتفه وقال: رامي انا مقدر حزنك بس انت اقوي من كده.. شد حيلك..
نظر له رامي بحزن وفجأة احتضنه بشدة وبدأ في البكاء.. بعد قليل هدأت ثورته ونهض وهو يتنفس بعمق واستاذن من روهان لكي ينام قليلا..
ومجرد خروج روهان
اغمض رامي عينه حتي انسابت دموعه وهو يعنفها داخله.. ليه كده بس يا ميسون يارتني ما سبتك تاخدي العربية..
امسك صورتها وظل ينظر لها ..
يتذكر ما حدث منذ عده ايام قبل الحادث المشئوم !..
رامي: يا ميسون اهدي.. انتي بتتكلمي في المواضيع دي ليه؟
ميسون: هو ايه اللي ليه انا سامعة باباك وهو بيقول لعمك انه ناوي يوزع التركة بينكو بالتساوي!.....
رامي: ما لازم بالتساوي.. انا وروهان واحد..
ميسون: لا مش واحد انت اللي شايل الشركة وتعبان فيها وهو محقق حلمه ودخل شرطة وأديه بيترقي ورصيده بيزيد دا غير ارباح الشركة اللي بتدخله علي الجاهز وفي الاخر التركة تتوزع بالنص..
رامي وهو ينفخ بضيق وقال : ياربنا.. انتي ازاي بتفكري كده.. ليه الطمع دا... انتي مالك اصلا بالورث!...
وبعدين انا ابويا مماتش يا ميسون عشان تفكري كده ولا تتكلمي كده.. وانا صبري ليه حدود متحاوليش تطلعي الوحش اللي فيا..
ميسون: اه طبعا المفروض اسكت.. اسمع واسكت دي بقت عيشة هباب انت طول الوقت بره وتتعب في الشغل وانا يارامي بشتاقلك ومش بلاقيك بسب شغل شغل شغل .. وفي الاخر يجي روهان يورث ادك.. والله حلو اوي..
انا حامل دلوقتي وانت عارف.. وعاوزة أأمن مستقبل عيالي! انا ماصدقت ربنا كرمنا بعد سنين !
رامي بغضب: عيال ايه في ايه حد قالك هجوعهم وبعدين دا موضوع مختلف... ومتدخليش في الميراث.. وانا اه دايما في الشغل بس انتي مش اعدة بين اربع حيطان انتي في النادي دايما.. ومن الكوافير دا لدا.. وبترجعي قبلي بساعة اذا مكنش معايا.. دا غير الجمعيات اللي دخلاها.. ونص وقتك فيهم وانا نفسي لما بعوزك بتبعدي ..وتقولي بعدين.. ومش عارف اي حجج فارغة
وانا ساكت عشان بحبك بس كده انتي زوتيها اوي فعلا.. وانا مش هسمح بكده
ميسون ببكاء يا رامي انا فعلا بحتاجلك .. بيوحشني شكلك .. صوتك .. كل حاجة فيك .. وبصبر وبعدي عشان الشغل
وفي الاخر تكون موافق علي توزيع التركة !
رامي بحدة : اه موافق وجدا .. من بكرة لو حصلت كارثة روهان هيرمي فلوسه كلها عشنا .. بلاش طمع يا ميسون الفلوس دي تفاهات ومتدخليش في الكلام دا.. ودا اخر كلام عندي !
ميسون بحده وبكاء : تمام انا بقي هوريك هعمل ايه!..
ثم فجاة اخذت مفتاح سيارته عن الطاولة وخرجت مسرعة.. نفخ هو بضيق وتركها
فاق من شروده عندما سقطت الصورة من بين اصابعه.. رفعها وهو يغمض عينيه بشدة وتمدد في فراشه عله يرتاح قليلا..
****************************************



اظهار التوقيع
توقيع
ام رونزا
يُقَالْ أنْ مِنْ تَعود عَلىَ الصَمتْ ،
باستطَاعتَهُ وَقتٍ { العِتَابْ} أنْ يُدمَر قَلبكَ بكلمَه .. !



12-06-2018 09:23 PM
#12  

افتراضيرد: اغتصاب بالتراضى بقلم ( سيرين عادل ) كاملة

الفصل الرابع الجزء التاني

كان روهان في طريقة للخروج عندما توقف علي نداء زوجة عمه
منيرة : روهان.. انت رايح فين؟!
قطب روهان جبينه وقال بهدوء : ليه؟ في حاجة ؟!
منيرة بحدة: انت اللي في حاجة ؟ّ!
ابتسم روهان بسخرية وقال: انا مفيش حاجة.. يلا انا خارج !
منيرة بحدة :مفيش حاجة المفروض تقولهالنا؟!
التفت لها روهان.. ورفع حاجبه بعلامة رفض وقال بعدها ببرود : يلا انا خارج !
منيرة بسخرية : ايه رايح لمراتك!..
تسمر روهان للحظة والتفت لها..
فتابعت هي: ايه مكنتش ناوي تعرفنا علي ست الحسن والجمال!..
ثم تابعت بسخرية :مكنتش اعرف ان ليك في العرفي والكلام دا!!
ظل روهان هادئ.. وقال :اولا مش عرفي.. تانيا محدش ليه عندي.. تالتا.. انتي عرفتي منين اصلا؟!
منيرة بغضب : من مراتك يوم منسيت التلفون عندها ردت عليا وعرفتني بنفسها بكل فخر ووقاحة !
جز روهان علي اسنانه.. فهو عندما ذهب ليأخذ هاتفه لم تقول له ما فعلت!..
اذا هي تقصد بالطبع.. نظر لمنيرة ببرود يناقض النيران والثورة داخله وقال: يلا سلام!
وخرج دون اضافة المزيد..
ركب سيارته وهو ينوي الفتك بها.. ففتاه الليل والنوادي تتلاعب معه!..
سار مسرعا يدهس الاسفلت تحت اطارات سيارته كما يدهس عجلة المقود تحت يده المنقبضة بشر..
وصل وترجل منها وعندما وصل شقته ودخلها.. القي مفاتيحه وهاتفه بغضب علي الطاولة جانب الباب
ودخل الكثور الهائج يبحث عنها...!!!
**********************************

كانت ديالا نائمة منهكة ..فهي لم تراه الا عدة دقايق عندما يأتي بالطعام ويأمرها ببعض الاشياء ويذهب!..
وتقضي باقي ايامها نوم هادئ دون كوابيس اشتاقة له كثيرا ..فهو لم يمسها بعدها وتجنبها حتي لا يأذيها !
دخل روهان الغرفة وهو يرزع بابها بغضب!..لا يري امامه !!
قفزت هيا فزعة علي صوته.. ونظرت له برعب وذعر !.*
اقترب منها ونظراته لا تنم ع خير.. وفجأة وجدت خصلاتها بين اصابعه فامسكت قميصة حتي تقطعت ازراره وهي تنظر له بذعر!..
لا تعي ماذا يحدث معها ولم هو هكذا !
فقال هو بشراسة: بقي يابنت ال ***** تردي علي تلفوني وتقولي كمان انك مراتي!!.. ومتقوليليش ..
ليه شيفاني ****** وديني لوريكي..قال كلماته وهو يسحبها من الفراش من شعرها وهي تصرخ وتحاول فك خصلاتها منه.. بينما هو يتابع بعنف وصراخ : انتي عارفة كويس اني هطلقك بعد ما ازهق منك ..وعارفة اني مش معرف حد وانا قايلك..
كان قصدك ايه؟!..ها وصرخ بحدة : ردي عليا كان قصدك ايه ؟!
كانت نيتك انك تحطيني قدام الامر الواقع ..صح!
انا كنت عارف ان بنات الشوارع ميجيش من وراهم الا المصايب وفجأة امسك عنق بلوزتها وشقه ودفعها علي الفراش بعنف وهو يقول مش انتي وصلتيني لكده استحملي بقي لو تعرفي.. ونوي افراغ شحنة غضبه بها!!!..*
نظرت له بذعر وهو يخلع قميصه وابتعدت علي الفراش حتي التصقت برأسه وهي تحرك رأسها يمنا ويسارا بهسترية خائفة!..
سحبها من قدميها وكان تمكن منه شيطانه مثلما تمكن هو منها!!..
عندها صرخت بشدة خوفا منه فهو قوي كتيرا لطاقتها وايضا لم تتأهل لذلك ولم تأخد قرص من دوائها!!..
************************************************** *************



اظهار التوقيع
توقيع
ام رونزا
يُقَالْ أنْ مِنْ تَعود عَلىَ الصَمتْ ،
باستطَاعتَهُ وَقتٍ { العِتَابْ} أنْ يُدمَر قَلبكَ بكلمَه .. !





الكلمات الدلالية (Tags)
(, ), كاملة, اغتصاب, بقلم, بالتراضى, سيرين, عادل

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

الانتقال السريع


الساعة الآن 12:28 PM


Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Beta 4
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions Inc.
new notificatio by 9adq_ala7sas
User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.

خيارات الاستايل

  • عام
  • اللون الأول
  • اللون الثاني
  • الخط الصغير
  • اخر مشاركة
  • لون الروابط
إرجاع خيارات الاستايل