قصص - حكايات - روايات

القصص والرويات، قصيرة , طويلة,قصص الانبياء , منتديات قصص ، اجمل القصص اروع القصص ، اجمل الروايات ، قصص قصيره ، قصص طويله ، رويات قصيره ، رويات طويله ، قصص عدلات ، قصص الوفاء ، قصص مخيفه ، قصص محزنه ، قصص عجيبه ، رويات، رويات عدلات ، قصص الانبياء ، القصص العربية ، قصص واقعيه ، قصص اطفال ، روايات للاطفال ، مكتبة القصص ،القصص والروايات ، قصص غريبه ، قصص دينية ، قصص حقيقيه ، قصص مضحكة ، قصص مؤثرة ، قصص خيالية ، اغرب القصص قصص الصحابة ، مواقع قصص ورويات2020.

نسخ رابط الموضوع
https://vb.kntosa.com/showthread.php?t=4163
10328 5
انواع عرض الموضوع
03-07-2019 08:28 PM
#1  

Icon (21567)رواية أحببت, أحببت كاره النساء بقلمى


رواية أحببت, أحببت كاره النساء بقلمى kntosa.com_31_19_154
الحلقه الاولي
من روايه " أحببت كاره النساء "

رواية أحببت, أحببت كاره النساء بقلمى kntosa.com_07_19_155

في مكان شبه مهجور يبعد عن المدينه ببعض من الكيلومترات يوجد هناك منزل اشبه بالقصر الفخيم يحيط به الجنائن الغنائه ويوجد به العديد والعديد من الخدمه

وفي احد غرف هذا القصر يجلس شاب في اوائل عقده الثالث يتميز بشعره الاسود وعيناه الرماديه وبشره قمحاويه وجسده الرياضي وطول قامته
يتصف بغموض شخصيته وهيبته ونظراته القويه وملامحه الرجوليه الجذابه
لتدخل عليه احد الخدمات
الخدامه : اسر بيه
العشا جاهز
ليطفئ اسر سجارته ويأخد هاتفه وينزل الي غرفه السفره ليجد فتاه في اوائل عقدها الثاني لا تختلف عن شكله بكثير ماعدا عيونها الزرقاء
اسر : ازيك يا هنا
هنا : الحمد لله يا ابيه
اسر : عملتي ايه في جامعتك انهارده
هنا: الحمد لله يا ابيه ادعيلي
احسن مرعوبه
الامتحانات قربت
اسر : ربنا معاكي
وفي هذه اللحظه تنزل امرأه في اواخر عقدها الخامس تشبه هنا كثيرا وبعيونها الزرقاء المميزه
فريده : ازيكوا يا اولاد
اسر بإقتضاب : تمام
فريده( الام) :هتفضل تعاملني كدا لحد امتي
اسر : للاسف يا فريده هانم زمن المعجزات انتهي
فريده بعصبيه:انا امك ولازم تكلمني ب اسلوب احسن من كدا
اسر قام : هنا
خلصي اكلك وتعاليلي علي المكتب
هنا: حاضر يا ابيه
طلع اسر علي مكتبه
فريده : عجبك اخوكي ده
هنا : متسألينيش عن حاجه
لان لا انتي ولا ابيه راضين تقولولي في ايه
يبقي متحكمونيش في موقف ما بينكوا
وبدأت هنا تاكل متجاهله فريده تمام

خلصت هنا عشاها
وطلعت علي المكتب وخبطت
اسر : ادخل
هنا: انا جيت كنت عايزني ف حاجه يا ابيه
اسر : اه
اقعدي يا هنا
هنا قعدت
هنا: خير يا ابيه
اسر : هنا
انتي اختي وانتي عارفه انا قد ايه بحبك وبخاف عليكي جدا وانك تعتبري الست الوحيده الي بثق فيها
هنا: طبعا يا ابيه عارفه دا
خير
حصل حاجه
اسر : انا مش موافق علي سفرك لوحدك
حتي ولو مع الجامعه
هنا بحزن: بس يا ابيه انا مبعملش حاجه غير اني بذاكر
والرحله دي هغير جو فيها وهكون مع صحابي
اسر : معلش يا حبيبتي
اناهيبقي عندي شغل في الغردقه قريب
نبقي نسافر سوي
تتفسحي برحتك وانا اخلص شغلي
لاكن سفر من غيري او من غير جوزك بإعتبار ما سيكون
بلاش يا هنا
صدقيني ده لمصلحتك
هنا بحزن: حاضر
اسر قام وبسها من راسها
اسر : انا عارف ان اختي الحلوه مش هتعصي كلامي ابدا
دلوقتي تقدري تطلعي اوضتك
هنا:اكيد طبعا مش هعصيه
عن اذنك
تصبح علي خير
اسر : وانتي من اهله
طلعت هنا علي اوضتها
وقعد اسر مكانه
اسر : صدقيني يا هنا
كل الي بعمله ده عشان متتغيرش واخسرك
هااااااااه
قعد اسر علي مكتبه خلص شغله وطلع ينام

تاني يوم
في احد البيوت البسيطه تستيقظ فتاه في اواخر عقدها الثاني تتميز بالجمال الطبيعي والبشره البرونزيه والعيون الخضراء والشعر البني الطويل
تتصف بشخصيتها المرحه المحبه للناس والزحام والموسيقي
تقوم حلا من علي سريرها تطفي المنبه وتدخل الحمام تاخد دش وتتوضي وتطلع تصلي فرضها وتغير هدومها
وتطلع تفطر وتنزل علي المستشفي

توصل حلا المستشفي
حلا: صباح الخير يا سماح ( الممرضه)
سماح : صباح الخير يا دكتوره
الدكتوره نهي مستنيه حضرنك في المكتب
حلا: ماشي خلاص هروحلها
ووصلت سماح مكتب الدكتور نهي خبطت
نهي: ادخل
لتدخل حلا علي فتاه في نفس عمر حلا تتميز بالجمال الهادي
نهي (صديقة حلا المقربه ) : ايه الاحترام ده
حلا بتخبط عليا قبل ما تدخل
قلبي الصغير لا يتحمل
رواية أحببت, أحببت كاره النساء بقلمى asmaile(24).png
حلا:
رواية أحببت, أحببت كاره النساء بقلمى asmaile(24).png
عدي الجمايل يا ستي
قالولي انك عايزاني
نهي : اه
عندنا انا وانتي متابعات لحالات الدكتور احمد لانه سافر امبارح وهيرجع بعد بكره
حلا: اوبااا يعني كدا هاخد شيفت بليل مكانو
نهي : انا يوم وانتي يوم
عشلن تعرفي اني طيبه بس
حلا: لا يا ستي روحي انتي عشان اهلك
انما انا معنديش حد ف مش هتفرق
نهي : اهلي مين يا ام اهل
دول رمين طوبتي
تقوليش جيبني من علي باب جامع
هو مفيش غير طاروقه حبيبي الي بيسأل عليه
حلا: طاروقه حبيبك
رواية أحببت, أحببت كاره النساء بقلمى asmaile(24).png
طب يلا يا اختي عندنا شغل
نهي : رواية أحببت, أحببت كاره النساء بقلمى asmaile(24).png يلا
وبداو يباشرو عملهم بنشاط

عند اسر
صحي اسر من النوم دخل الحمام اتوضي وصلي فرضه وغيره هدومه ونزل قعد علي السفره مستني هنا تنزل
نزلت هنا
هنا: صباح الخير يا ابيه
اسر : صباح النور
ايه ده انتي مش رايحه الجامعه ولا ايه
هنا: لا مش هروح
اسر : ليه
هنا: مفيش مرهقه شويه بس
اسر بخضه : انتي كويسه يا هنا
هنا: يا ابيه متقلقش
انا كويسه هو مجرد ارهاق مش اكتر
اسر : ماشي يا حبيبتي
اهم حاجه تخلي بالك من نفسك ومن مذكرتك
مش عايزك تقلي عن امتياز
هنا: حاضر متقلقش يا ابيه
اسر وهو بيقوم : انا رايح الشركه عايزه حاجه
هنا: لا شكرا
في الوقت ده نزلت فريده
فريده : اسر
اسر بزهق : نعم
فريده : سالي كانت عايزه تقابلك انهارده
اسر بعصبيه: بقولك ايه قوليلها اني مش هقابل حد ولو شفت خلقتها هموتها فاهمه
ما هو ده الي ناقصني
ست زفته ديه
مشي اسر بغضب عارم
هنا : سالي
تاني يا ماما
انتي مصره ان اسر يكرهك
فريده بغضب : ملكيش دعوه انتي
هنا : انا طلعه اوضتي
ومشيت هنا طلعت اوضتها

عند اسر
ركب عربيته وطلع علي الشركه
وصل اسر وكان متعصب جدا ودخل مكتبه ورن علي السكرتيره بتاعته
ريهام : نعم يا اسر بيه
اسر : هاتيلي ملف شركه ......
واطلبيلي رئيس مجلس ادارتها وحددي معاه معاد يجيلي
ريهام : امرك يا فندم
قفل اسر
وحاول يهدي عشان يباشر شغله

دخلت ريهام
ريهام : اتفضل يا اسر بيه ورق الشركه
اسر : ماشي يا ريهام
اتفضلي امشي
ريهام : اسر بيه
اسر : خير
ريهام بخوف : مدام سالي بره
اسر حاول يمسك اعصابه
اسر بغضب مكبوت : دخليها

طلعت ريهام وبعديها بشويه دخلت سالي
سالي: بقا كدا يا بيبي ترفض تقابلني
اسر : والبعيده معندهاش لا دم ولا كرامه
خير
ايه الي جابك
سالي وهي بتقرب منو
سالي: تؤ تؤ تؤ يا بيبي عيب تقول لمراتك كدا
اسر بابتسامه استهزاء : قصدك طلقتي
و انسي انك ممكن تأثري فيه يا مدام
سالي قربت منو اكتر: يا بيبي انا ال بيعاديني بيخسر
واظنك جربت ده قبل كده
اسر بيسخريه: اديكي قولتيها
ومظنشاني ممكن اخسر اكتر من الي خسرت
اتفضلي يا مدام بره
والصفقه بتاعت شركتك
انا مش موافق عليها
ورمي اوراق الصفقه الي في ايده في الزباله
اسر : اتفضلي من غير مطرود
سالي بغضب : افتكر كلامي كويس اوي يا اسر انا ال بيعاديني بيندم سلام
وبكره تشوف
ومشيت سالي
اسر في سره : مظنش اني ممكن اندم
مبقاش في حاجه تستاهل
كله كدب
طلعت سالي من المكتب وهي بتستحلف لاسر
ورجع اسر قعد علي مكتبه يباشر عمله

__تتبع الحلقه التاليه رواية أحببت, أحببت كاره النساء بقلمى bsmile (7).png










الكلمات الدلالية (Tags)
كاره, أحببت, النساء, بقلمى, رواية


الانتقال السريع


الساعة الآن 04:59 AM


Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Beta 4
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions Inc.
new notificatio by 9adq_ala7sas
User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.

خيارات الاستايل

  • عام
  • اللون الأول
  • اللون الثاني
  • الخط الصغير
  • اخر مشاركة
  • لون الروابط
إرجاع خيارات الاستايل